PO , tylko fryz mi się nie podoba ;)
łał . ! ale ślicznie . ; ** zrobisz metamorfozę ?
a jaki masz nick??
oo bardzo ładnie . a ja prosiłam o metamorfozę ? bo nei pamiętam ;>mandarynka2000
PO , tylko fryz mi się nie podoba ;)
OdpowiedzUsuńłał . ! ale ślicznie . ; ** zrobisz metamorfozę ?
OdpowiedzUsuńa jaki masz nick??
OdpowiedzUsuńoo bardzo ładnie . a ja prosiłam o metamorfozę ? bo nei pamiętam ;>
OdpowiedzUsuńmandarynka2000